Anjalan Liiton Suunnistusmestaruus meni jälleen kerran Hannu-Pekka Pukemalle.

2021 Anjalan Liiton Suunnistusmestari Hannu-Pekka Pukema ja ratamestari Jorma Laukkanen

Anjalan Liiton Suunnistusmestaruuskilpailut järjestettiin maanantaina 30.8. klo 17.30 Anjalan Sihvakan maastossa. Kisakeskus oli Anjalan Urheilutalon pihalla. Samalla kisattiin myös Kouvolan Suunnistajien mestaruudesta. Perinteisesti on edellisen vuoden voittaja tehnyt radat. Tänä vuonna viime vuoden voittaja Marja Laukkanen toimi kilpailun johtajana ja ratamestarina toimi Jorma Laukkanen. Jorma olikin rakentanut haastavat sprinttiradat yhteislähtönä ja perhoshajonnoilla. Ketään ei kisassa hylätty, muutaman suullisen huomautuksen kilpailun jury joutui kuitenkin antamaan.
Kisan voittoon suunnisti jälleen kerran Hannu-Pekka Pukema. Onnittelut HP:lle!
Anjalan Liiton Suunnistusmestaruuskisan Tulokset

Linkki Kouvolan Suunnistajien sivuille, jossa hajontakohtaiset tulokset ja väliajat: http://kouvolansuunnistajat.fi/tulokset/2021/muu_MESTARUUSKISA/

Kommentointi on suljettu.