Talenttiryhmä

Perinteinen Anjalan Liiton Viikonlopun hiihtoleiri järjestetään Leppävirran Vesileppiksessä 23.-25.10.2020

Viikonloppuun sisältyy: majoitus, aamiainen, kylpylän, kuntosalin ja hiihtoareenan käyttö. Täysihoitoruokailun alkaen tulopäivän päivällisestä ja päättyen lähtöpäivän lounaaseen.
Aikuiset alk. 65€/vrk, lapset alk. 58€/vrk.
Seura maksaa lisenssihiihtäjien kustannuksista -50%.
Ilmoittautumiset ja lisätietoa viikonlopusta
Terhiltä p. 040 517 8701 tai sähköpostilla terhi.koskela@gmail.com

TALENTIT (kilpailijat) ympäri vuoden

Valmennusryhmä on tarkoitettu kilpailuista kiinnostuneille junioreille. Harjoituksissa keskitytään laadukkaaseen treeniin niin pitkillä lenkeillä kuin kovemmissa vetoharjoituksissa. Tarjoamme mahdollisuuden kehittyä ja oppia harjoittelun alkeita monipuolisesti ja tavoitteellisesti. Tarvittaessa ryhmää jaetaan pienempiin tasoryhmiin.

Ryhmä on jaettu ikäryhmiin, joilla on omat vastuuvalmentajat. Ryhmällä on vuosisuunnitelma, jota vastuuvalmentajat muokkaavat yksilöiden tarpeiden mukaan. Yhteisharjoituksia on 1-4 / viikko ympäri vuoden. Harjoitukset ovat avoimia myös muiden seurojen jäsenille sekä tietenkin valmennusryhmän junnujen vanhemmille.

Lisätiedot Talentti – ryhmästä heikki.tonteri@gmail.com tai

Anjalan Liiton viikko-ohjelma kaudelle 2020-21