Yleisurheilu

Kesän 2020 Yleisurheilukoulut
alkavat ma 1.6.2020.
Seuraamme korona tilannetta ja päivitämme ennen yleisurheilukoulujen alkua tilanteen.
Toimimme SUL ohjeistuksen mukaisesti.
Ryhmien enimmäismäärän on 50 hlö,

joten ryhmiä jaetaan pienempiin tarvittaessa.
Ohjeistamme erikseen tarkemmin
lasten tuonnin ja haut, ettei synny liian suuria ryhmiä.
Muistetaan turvavälit ja hyvä käsihygienia.
Ilmoittautumiset sähköisesti
oheisen linkin kautta:

Yleisurheilujaoston vetäjänä toimii Hannu Raskinen.
Hannuun voit ottaa yhteyttä kaikissa askarruttavissa asioissa yleisurheilun osalta. Hannu Raskinen 040-5358510/hannu.raskinen@pp.inet.fi.

Yleisurheilurekisterin tietosuojaseloste

Rekisterin pitäjänä toimii Suomen Urheiluliitto. Henkilötietojen käyttötarkoitukset ja muut selosteen kohdat löytyvät YLEISURHEILUREKISTERIN TIETOSUOJASELOSTEESTA

Ilmoittautuminen yleisurheilukilpailuihin

Kilpailuihin ilmoittaudutaan Kilpailukalenteri.fi-sivuston kautta. Yleisurheilulisenssi on oltava maksettuna, jotta voi ilmoittautua ja osallistua yleisurheilukilpailuihin. Hannu Raskinen, puh. 0405358510, hoitaa lisenssien maksamisen. Hannu hoitaa myös osallistumismaksut, joten ilmoita välittömästi sähköpostitse (hannu.raskinen@pp.inet.fi) hänelle mihin kilpailuun tai kilpailuihin ja moneenko lajiin olet ilmoittautunutTäältä voit lukea mitä YU-lisenssi sisältää.

Yleisurheilun lajisäännöt

Voitto Onninen opastaa seuraavissa korteissa, mitä kaikkea toimitsijoiden tulee tietää yleisurheilulajien säännöistä: Aitajuoksujuoksutkilpakävelykeihäänheittokiekko ja moukarikorkeuskuulantyöntöpituus ja kolmiloikka lankkupituus ja kolmiloikka ponnistusalueseiväshyppysukkulaviesti.