Yleisurheilu

Yleisurheilun Pajulahden seuraleiri 20.-22.3.2020

Anjalan Liitto järjestää perinteisen seuraleirin yleisurheilijoille Pajulahdessa 20.-22.3.2020.
Leiri on yhteinen kaikille Kymenlaaksossa toimiville yleisurheiluseuroille.
Viikonlopulle on varattu 35 yleisurheilijalle. Toivommekin mukaan yleisurheilijoita ja valmentajia eri seuroista, näin saamme monipuolista harjoitusta eri ikä -ja lajiryhmille.
Leirin hinta 140€ (16v ja nuoremmat) ja vanhemmille 150€.
Hintaan sisältyy ohjelma, majoitus sekä ruoka. Alaikäraja on 10 vuotta sen mukaan miten pärjää ilman vanhenmpaa.
Ilmoittautumiset ja tiedustelut 6.3. mennessä
Jari Eronen p. 0504955 663.
Tervetuloa mukaan!

Yleisurheilujaoston vetäjänä toimii Hannu Raskinen.
Hannuun voit ottaa yhteyttä kaikissa askarruttavissa asioissa yleisurheilun osalta. Hannu Raskinen 040-5358510/hannu.raskinen@pp.inet.fi.

Yleisurheilurekisterin tietosuojaseloste

Rekisterin pitäjänä toimii Suomen Urheiluliitto. Henkilötietojen käyttötarkoitukset ja muut selosteen kohdat löytyvät YLEISURHEILUREKISTERIN TIETOSUOJASELOSTEESTA

Ilmoittautuminen yleisurheilukilpailuihin

Kilpailuihin ilmoittaudutaan Kilpailukalenteri.fi-sivuston kautta. Yleisurheilulisenssi on oltava maksettuna, jotta voi ilmoittautua ja osallistua yleisurheilukilpailuihin. Hannu Raskinen, puh. 0405358510, hoitaa lisenssien maksamisen. Hannu hoitaa myös osallistumismaksut, joten ilmoita välittömästi sähköpostitse (hannu.raskinen@pp.inet.fi) hänelle mihin kilpailuun tai kilpailuihin ja moneenko lajiin olet ilmoittautunutTäältä voit lukea mitä YU-lisenssi sisältää.

Yleisurheilun lajisäännöt

Voitto Onninen opastaa seuraavissa korteissa, mitä kaikkea toimitsijoiden tulee tietää yleisurheilulajien säännöistä: Aitajuoksujuoksutkilpakävelykeihäänheittokiekko ja moukarikorkeuskuulantyöntöpituus ja kolmiloikka lankkupituus ja kolmiloikka ponnistusalueseiväshyppysukkulaviesti.