Liitolla vahva edustus I-alueen Aluemestaruushiihdoissa Lahdessa 18.-19.1.20

Anjalan Liitolla oli vahva edustus viikonloppuna pidetyissä I-alueen Aluemestaruushiihdoissa Lahdessa. Hollolan Urheilijat järjestivät aluemestaruushiihdot sääolosuhteiden vuoksi Lahden urheilustadionilla.

Anjalan Liiton hiihtäjät kisasivat kilpailujen ulkopuolisena seurana, mutta sitäkin vahvemmalla edustuksella.

Lauantaina 18.1.2020 kisattiin henkilökohtaisilla perinteisen matkoilla. MYL P 10km sarjassa Arttu Nyman hiihti hienosti 5. jääden voittajalle, Vuokatti Ski Teamin Turo Sipilälle 1.20,5 ja Santtu Nyman sijoitus oli 10. N13 P 3km Selma Linden sijoitus oli 13. ja M14 P 5km Tuomas Tonteri oli 13.

Arttu Nyman MYL P 10 km hienosti 5 sija.

Sunnuntaina 19.1.2020 kisattiin 1-alueen Aluemestaruuksista viesteissä, jossa Anjalan Liitto kilpaili myös ulkopuolisena seurana.

Liitolla oli mukana hienosti 4 joukkuetta, N12, N14, M14 ja N16 sarjoissa. Matkat oli sääolosuhteista johtuen kaikilla 3x 2,2km.

N12 sarjassa hiihti Hilma Hyyrynen, Alma Laukkanen ja Aino Koskela hienosti toiseksi, jääden voittajajoukkueelle Espoon Hiihtoseuralle vain 50 sekuntia.

N12 sarjan toiseksi hiihtivät Aino Koskela, Alma Laukkanen ja Hilma Hyyrynen.

N14 sarjan joukkueessa hiihtivät Nanna Hyyrynen, Sara Suhonen ja Selma Linden. Tyttöjen sijoitus oli 8, jääden voittajajoukkueelle Borgå Akillekselle vajaa 3 minuuttia.

N14 sarjan Nanna Hyyrynen, Selma Linden ja Sara Suhonen.

M14 sarjassa liitolta oli mukana Valtteri Vuorela, Tuomas Tonteri ja Jere Pylvänäinen. Pojat hiihtivät 9:ksi, jääden voittajajoukkueelle Espoon Hiihtoseuralle vajaa neljä minuuttia.

M14 sarjan pojat, Valtteri Vuorela, Tuomas Tonteri ja Jere Pylvänäinen.

N16 sarjassa hiihtivät Essi Laapas (N14), Laura Punkkinen ja Riitu-Liisa Rönkä. Tyttöjen sijoitus oli 9, jääden voittajajoukkueelle Borgå Akillekselle reilu 6 minuuttia.

N16 sarjan tytöt, Laura Punkkinen, Riitu-Liisa Rönkä ja Essi Laapas.

Tarkemmat tulokset löytyvät Hollolan urheilijoitten sivuilta: https://www.hollolanurheilijat.com/hiihto/kilpailut/aluemestaruushiihdot-2020/

Kommentointi on suljettu.