72. Maakuntaviesti Anjalassa pe 6.1.23

72. Maakuntaviesti, 7. Nuorisoviesti ja Firmaviesti kisataan loppiaisena Anjalassa.
Pe 6.1.23 klo 11.00 starttaa 7. Nuorisoviesti sekä Firmaviesti 4x 1,5 km pituiselle reitille.
Maakuntaviestin startti on klo 11.40.

Maakuntaviestin joukkueet

Kuusankosken urheiluseura/Kalevan Kiertäjät

Tulospalvelu Timo Harju:
Lähtölistat ja tulokset

• 72. Maakuntaviesti hiihdetään 6. osuuksisena kisana. Kolme ensimmäistä osuutta perinteisellä ja kolme viimeistä vapaalla hiihtotyylillä.
  • Nuorisoviestissä hiihdetään 4x 1,5 km pituista osuutta niin että joukkueen kokoonpano koostuu joko 1 poika ja 3 tyttöä tai 1 tyttö ja kolme poikaa. Joukkueen hiihtäjät ovat 10v ja 12 vuotiaita. Osuudet ovat 2 ensimmäistä osuutta perinteisellä ja 3. ja 4. osuus vapaalla hiihtotyylillä.
  • Firmaviesti hiihdetään 4 osuuksisena kisana, jossa 2 ensimmäistä osuutta perinteisellä tyylillä ja kaksi viimeistä osuutta vapaalla tyylillä. Joukkue saa olla kaveriporukka, firman porukka, treeniporukka tms. hiihdosta innostuneet suksijat.

Kommentointi on suljettu.