UNELMIEN LIIKUNTAPÄIVÄ on nyt koko toukokuu!!

Unelmien liikuntapäivä toteutuu tänä vuonna kodeissa ja somessa

Koronatilanne vaikuttaa perinteiseen Unelmien liikuntapäivään. Ihmiset eivät voi kokoontua liikkumaan yhdessä eivätkä järjestää tapahtumia aiempien vuosien tapaan.

Voimme silti liikkua monilla eri tavoilla ja jakaa sen somessa muiden kanssa!

Unelmien liikuntapäivä saa tänä vuonna uuden muodon. Se toteutetaan sosiaalisen median kampanjana siten, että ihmisiä innostetaan jakamaan somessa se, miten liikkuvat erilaisissa olosuhteissa, esim. kotioloissa tai ulkoillen (mikäli tilanne sen sallii).

Vuoden teema ”kaveri mukaan” toteutuu tänä vuonna siten, että ihmiset voivat kannustaa kavereitaan liikkumaan samaan aikaan ja myös samassa kotitaloudessa asuvat voivat liikkua yhdessä. Jaetaan liikuntahetkemme muille, jotta jokainen voi tuntea kuuluvansa joukkoon, innostua muiden esimerkeistä ja kokeilla uusia liikkumisen muotoja virtuaalisesti. Kaikki tavat liikkua ovat hyviä, kunhan liikkuminen tapahtuu vastuullisesti viranomaisten asettamien linjausten mukaisesti.

10. toukokuuta täyttyy kotitreeneistä, taukojumpista, pihaleikeistä, metsäretkistä ja virtuaalisista lajikokeiluista. Kuka tahansa voi olla mukana rakentamassa vastuullista liikkumisen juhlapäivää. Pidetään Suomi liikkeessä – yhdessä!

Unelmien liikuntapäivää on toteuttamassa suuri joukko eri toimijoita yhdessä. Kokonaisuutta koordinoi ja tapahtumasivustoa ylläpitää Suomen Olympiakomitea.

Helmihetket ja unelmapaikat reiteiltä voi jakaa someen kaikkien iloksi 📷
#unelmienliikuntapäivä #anjalanliitto #anjalaelää #nuorisokeskusanjala #anjalagoespolkujuoksu #anjala

Anjala Run – polkureitin pituus n.15km. Reittiä merkattu sinisillä merkeillä, mutta kartta hyvä pitää mukana. Osa poluista on ns. uutta polkua.Omatoimisesti kiertäen.
Ajalla 9.5 -31.5 merkattuna sinisillä merkeillä.

Lyhyempiä reittejä Känkkärän luontopolun ympäristössä.

P – paikka Nuorisokeskus Anjalan parkit !!